perjantai 30. elokuuta 2013

Muutto



Taas on kauppoihin ilmestynyt ihana, uusi muumimuki. Olen ilmeisesti jo aika hyvin addiktoitunut näihin, koska käsi vain vaistonvaraisesti menee kohti uusinta muumimukia ja vie sen ostoskärryyn.

Tämän muumimukin nimi on "Muutto" ja sehän teki tästä vielä enemmän ostamisenarvoisen, sillä olemme juuri muuttaneet uuteen asuntoon, joten sen kunniaksi ostin vielä tuon kulhonkin! Olipas ihana tänä aamuna nauttia noista aamiaista. Pienet asiat tekee arjesta niin ihanan. Tässä muutama kuva uudesta IHANASTA keittiöstäni! Koko talo on kyllä niin ihana. Sisustuskin on ihan loppusilausta vaille valmis. 



Jonkin verran on jo lasten leluja osunut kuviin. 
Uunissa taitaa olla mustikkapiirakka

Nyt sitä sitten ollaankin Kempeleläisiä.
Kumpi teidän mielestä kuulostaa paremmalta: "Olen Kempeleeltä" vai "Olen Kempeleestä" ??

11 kommenttia:

  1. ...olen kyllä vähän (tai oikeastaan ei niin vähänkään) kateellinen... Ihana keittiö!! Nimim. "ei tilaa laskea kuuma pelti alas mihinkään keittiössä". Onnea uuteen kotiin! :)
    -Johanna H-

    VastaaPoista
  2. Kiitos =) Minullakin oli aiemmin niin pieni keittiö, että osa kuiva-aineista jouduttiin säilyttämään lattialla..! Meillä oli kaksi pientä kuiva-ainekaappia ja yksi pieni kaappi kattiloille. Ja sama ongelma oli kuuman pellin kanssa. Nyt olen kyllä niin iloinen. =) Kyllä keittiön on oltava isoin huone talossa. xD

    VastaaPoista
  3. Kyllä nyt kelpaa kakkuja leivoskella :) Tosi ihana keittiö! Olen Kempeleeltä, natsaa mun mielestä paremmin.

    VastaaPoista
  4. Ihana keittiö, mistä löytyy kivasti laskutilaa (ja kaappitilaa) :) Mä oon joutunu laittamaan ne vähäisetkin kakkutarvikkeet mitkä mulla on laatikoihin vintille, mistä sitten tarvittaessa ne haen...
    Lisäsin blogisi listalleni, toivattavasti on ok :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos =) Oi, sinä olet ahkera, kun jaksat leipomistarvikkeet vintiltä asti hakea! Toki linkitys passaa =)

    VastaaPoista
  6. Kempeleestä! Särähtää tosi lujjaa korvaan ku sanotaan, että Kempeleeltä. Terv. ex-Kempeleläinen ;) Niin ja tervetuloa! Ja sekin vielä, että ihana blogi, oon täältä hakenu paljon vinkkejä omiin räpellyksiin. :)

    VastaaPoista
  7. Kyllä se on "Olen Kempeleestä." Kempeleeltä vastais samaa ku Tampereesta tai Helsingiltä. ;)

    Ihana keittiö on kyllä ja tervetuloa samalle kylälle! :)

    T.Kempeleläinen

    VastaaPoista
  8. Kiitos =D Kyllä minustakin Kempeleestä kuulostaa paremmalta. x)

    VastaaPoista
  9. Ei vitsit miten ihana keittiö!:)

    VastaaPoista
  10. Iiihana keittiö! Kyllä tosiaan kelpaa siellä leipoa. Onnea uuteen kotiin!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi <3