Bean boozled haaste!



Tämä karkkirasia tuli Behnford's paketistani viime vuonna ja se on lojunut kaapissani odottaen uhrejaan. Ystäväni, Antti, piipahti eräänä päivänä kylään pistkästä aikaa ja nappasin hänet pahaa aavistamattomana tähän haasteeseen mukaan!


Paketissa on kahdeksan makuparia. Toinen samanvärinen karkki maistuu jollekin erittäin iljettävälle ja toinen on normi karkki. Voisinpa todeta, ettei mennyt tässäkään nallekarkit ihan tasan...


Katso myös muut videohaasteet ja taste test videot täältä!

Kommentit

  1. Heh....voin vaan kuvitella noita makuja....ja mä oon aina "niin onnekas" kanssa että varmaan kaikki karseat maut tulis mulle maistettavaksi!!! =D =D =D =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans aina se "onnekas". x) olihan noi pahoja..! Kantsii kokeilla :D

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi <3