Super Mario leluja (video)



Olen tehnyt YouTubeen videoita vanhoista 80- ja 90-luvun leluistani, kuten. Petshopeista, Poneista, Barbeista ja Vaippapöksyistä. Nämä videot on olleet todella tykättyjä ja minulta toivotaan näitä koko ajan lisää. Tällä kertaa päätin esitellä poikieni Super Mario lelut, koska minusta nämä ovat niin upeita!

Olen ostanut leluja mm. leikisti.fi nettikaupasta.



Tämä linna ei varsinaisesti ole Super Mario lelu, mutta eipä sillä ole väliä, koska tämä sopii näihin leikkeihin niin hyvin! Hahmoja on tullut myös paljon mäkkärin lastenaterioiden mukana.


Lisää Mario leivonnaisia:
 



Kommentit

  1. Onpa tosi kivoja leluja, en oo tajunnu että tuollasiakin on olemassa! Ja upeat linnat, ei ihme että niillä leikitään!
    Poikasi on tehnyt mahtavia hamahelmitöitä, hienoa että olet säästänyt ne. ❤

    Mä oon lapsuuteni nakuttanu sitä harmaata laatikkonintendoa. Muistan miten mahtavaa oli kun tuli Super Mario 3, jossa pääsi palaamaan taaksepäinkin. 😀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä sain lapsena kaverilla pelata nintendoa. Yhä huippu peli 😄

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi <3