Uusi hiusväri (video)



Olen jo pitkään haaveillut uudesta räväkästä hiusväristä. Kun juurikasvu oli edellisen värjäyksen jäljiltä jo monta senttiä, päätin että nyt tai ei koskaan. Testasin ennen kampaajan käyntiä muutamia eri värejä itselleni puhelimen sovelluksella.

Laitoin youtubeen kyselyn, minkäväriseksi ihmiset arvelivat uusia hiuksiani. Eniten kannatusta sai mustanruskea (54%). Sitten blondi (25%), pinkki (14%), sininen (7%).

Olen pitkään värjännyt hiuksiani tummemmaksi, sillä tumma passaa minusta paremmin minulle kuin vaalea. Oma hiusvärini on ruskea ja pidän siitä kovasti, joten annan varmaan jossain vaiheessa kasvaa sen esiin. Taiteilija sisälläni kuitenkin vaati nyt jotain täysin uutta ja kirkasta väriä kuontaloon. Pinkki on ollut minulla jo pitkään haaveissa, mutta se on hirmu haastava väri saada ruskeisiin hiuksiin.

Olen vähän vierastanut räikeitä värejä, sillä pelkäsin että töissä ihmiset katsoisivat minua jotenkin kieroon. Mutta sitten tajusin, että hiusväri ei minun ammattiosaamistani laske pätkääkään ja muiden mielipiteet eivät minua paljoa hetkauta. Joten eikun aikaa varaamaan ystäväni kampaamoon!

Katso videolta lopputulos!


Kiitos Tanja ja Kampaamo Bume!


Kommentit