Nordic Ware Crystal vuoka



Tilasin Annin Uunissa verkkokaupasta uuden ihanan Nordic Waren kakkuvuoan. Minulle tuli ihan valinnanvaikeus ja kyselinkin instagram seuraajiltani mielipiteitä kolmen kakkuvuoan väliltä. Vastauksia tuli satoja ja olin laskevinani, että tiukan kisan voitti juuri tämä!


Itse kakku on tehty sitruunakuivakakun ohjeella, joka on myös Annin Uunissa uudesta reseptikirjasta. Ohje oli niin hyvä, että päädyin tekemään sitä tähän uuteen vuokaankin. Vuoka on niin kaunis, ettei kakku pahemmin koristeita kaipaa.
Kakkuvuoan voi tilata täältä.
 Vuokaa voisi itsessäänkin käyttää vaikka kahvipöydässä koristeena!



Kokeilin ripotella kakun päälle myös hieman tomusokeria, mutta mielestäni kakku oli kauniimpi ilman. Tomusokerikoristelusta tulee minulle jostain syystä joulu mieleen, joten ehkäpä testaan sitä taas ensi jouluna esim. taatelikakkuun, joka on tehty tällä vuoalla.


Olen todella tyytyväinen tähän valintaani!
Kiitos myös kaikille instagram vastaajille 💛

Kommentit

  1. Kaunis vuoka ja koristeet.Minä tein vasta tiikerikakun, ja pieni eskarilainen tykkää osallistua meillä leivontaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meilläkin nuorin tykkäsi 2-3 vuotiaana auttaa mut nyt ei enää hirveästi kiinnostu x)

      Poista
  2. Kiitos Paula, kun testasit ohjetta ja linkitit vuoan <3 Ihanaa kevättä sinulle!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi <3